Help! Een nieuwe medewerker

Hoe zorg je als manager dat nieuwe medewerkers zich thuis voelen en zo snel mogelijk productief bijdragen? Dit boek leert je de kunst van proactief werkgeverschap in een reeks direct toepasbare stappen, gepresenteerd in de vorm van een herkenbaar verhaal, een stappenplan en een samenvatting.

Vol praktische informatie en adviezen voor zowel het werven als het behouden van uw nieuwe medewerker. Want vinden is nu eenmaal niet hetzelfde als binden!

Dit boek is de logische opvolger van het goed verkochte ‘Hoera! Ik heb een nieuwe baan’, dat alom is geprezen vanwege de vlotte stijl en toegankelijke opzet. Kijk op www.helpeennieuwemedewerker.nl voor praktische tips waar u direct mee aan de slag kunt.

Marie Anne Borst-van de Pas is HR specialist met gevoel voor Sales en Marketing. Sinds 2005 zet zij haar jarenlange ervaring in als managementadviseur, interim professional, trainer, coach en spreker. Met dit boek maakt zij proactief werkgeverschap voor iedereen toegankelijk.

Help! Een nieuwe medewerker
Auteur: Borst – van de Pas, Marie Anne | ISBN/EAN: 9789460000546
Ingenaaid Boek | 194 pagina’s | AIM Publishing
Illustraties: J | Afmetingen(mm): 135 x 210

0 reacties

Een reactie versturen

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Een Cursus in Liefde

Een Cursus in Liefde is een zeldzaam en kostbaar geschenk dat direct uit het hart komt …

Wat doet ie dan?

'Wat doet ie dan' is gebaseerd op de meest gestelde vragen van puppy-eigenaren over de opvoeding van een...

Teacher Professional Learning in Senior Secondary Vocational Education

The role of goal orientation, managerial coaching behavior and team learning “When we talk about learning in...

Doorkruist land

De contemplatieve weg Miek Pot bracht twaalf jaar door in een kluizenaarsklooster. Na haar uittreden draagt...

Leven met intensiteit

Wat als iemand ‘te veel’ is voor zijn of haar omgeving of zichzelf? Te slim, te beweeglijk, te emotioneel,...

Emigratie naar Curaçao

Een ervaring rijker Een waargebeurd verhaal over het jaar voorafgaand aan een emigratie en over het eerste...

Swarm Organisation

The vital next step in organisation development Do you want to make your organisation - More adaptive,...

Wegwijzers

Innerlijke gidsen van het spirituele leiderschap Leiderschap kan niet enkel worden verworven door kennis en...

FLOW en de kunst van het zakendoen

FLOW kan kortweg omschreven worden als: ‘de optimale staat van ervaring’.

Paul de Blot SJ

Paul de Blot is in 1924 geboren en opgegroeid in Indonesië. Na vijf jaar concentratiekamp werkte hij als...

Help! Een nieuwe medewerker

door | nov 11, 2012 | AIM Publishing, Producties

Categorieën

Archief