Liefde voor de verkoop,
vriendschap met de klant, want onze economie heeft het hart nodig
Voorwoord van Yolanda Eijgenstein,
zakenvrouw van het jaar 1997
De klant gaat kopen zodra u niet langer op verkopen gericht bent maar op de klant of op het product. Wanneer u uw hartstocht kunt overbrengen, stimuleert u daarmee uw klant tot kopen. In de praktijk leidt Hart Selling® tot meer succes, meer resultaat, met minder moeite en met meer plezier.
Hart Selling® is een essentieel nieuwe manier van verkopen. Het levert langdurig resultaat op omdat u er zowel uw rust als uw kracht mee vergroot, een unieke combinatie. Het verhoogt uw scoringskansen en het kost minder moeite. Het maakt u alerter, sneller, bezielder, rustiger, enthousiaster én beter gemotiveerd. Het is als verkopen met de stroom mee in plaats van tegen de stroom in.
De kern van Hart Selling® is de menselijke benadering, en dat is precies wat u nu nodig hebt. Hard Selling (hard en zakelijk) en Smart Selling (slim en technologisch) voldoen niet meer in de eenentwintigste eeuw. Met Hart Selling® kunt u weer uzelf zijn en daaraan uw kracht en successen ontlenen. U voelt minder druk, u presteert op een soepeler manier en u houdt het langer vol.
Kortom, Hart Selling® is een wezenlijk nieuwe manier van helpen kopen.
Hart Selling® is de samenvatting van de jarenlange zoektocht van Arnold Steenbeek naar een natuurlijker manier van verkopen.
HART SELLING: liefde te koop?
Moet u ook steeds meer verkopen? Worden uw targets en de druk ook steeds hoger? Krijgt u ook steeds meer producten in uw pakket? Voelt u ook dat de concurrentie steeds feller wordt? Heeft u ook steeds vaker de behoefte om eens een tijdje helemaal niets te doen?
Als u zich in een van deze vragen herkent, dan is Hart Selling een boek voor u. Met dit boek leert u hoe u minder moet en daardoor meer ‘ontmoet’. U werkt minder hard, doordat u meer vanuit uw hart werkt. Met Hart Selling® verkoopt u moeiteloos meer.
0 reacties